Any good songs?

Hittar inga roliga låtar om Pennsylvania eller Philadelphia, det finns ju om jättemånga andra stater eller städer; Sweet home Alabama, Walking in Memphis, Emire state of Mind (NY), California (från O.C.), men inga om Philly, som ändå är USA:s 6:e största stad.

Hittade en parodi på Katy Perrys California Gurls- Philadelphia gurls (var ingen video till)



Omg, jag fattar det inte, jag ska bo utanför Philadelphia i USA, jag ska BO DÄR! Helt otroligt, jag ser fram emot detta så mycket, och jag ska bo där i ETT ÅR dessutom, :D

Sen ibland kanske det låter som att jag tror det ska bli en dans på rosor, men nej jag är beredd på att det även kan bli tufft, man kan få hemlängtatn osv. Jag är beredd på det också!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tufft för oss här hemma oxå utan dej... Philadelphia gurl =)

2010-12-09 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0