Monday

Tre veckor kvar :D

Eller om man räknar i dagar... 21 dagar kvar! Jag hade gääärna åkt imorgon om jag bara var klar med allt som måste göras innan. Man tar sig inte in i USA:s så lätt kan jag ju säga. Ibland får jag såna panik-känslor bara, shiiit hur ska jag hinna allt? Det är ju inte så att man kan börja packa dagen innan precis när man ska vara borta ett år.. Men sen ibland så är jag jättelugn och känner att allt är under kontroll, det skiftar! Men jag längtar alltid.

Idag var jag på hälsoundersökning (doktorn fyllde i ett papper och tog tuberculin test) och snart är det dags för dagis nån timme. Sen imorgon ska bli en effektiv dag- hämta pass, banken, resväska, göra färdigt visumet, mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0