Resväskan

Här är då resväskan jag köpte i tisdags. Den är stooor! Jag vet faktiskt inte hur mycket jag kommer att packa med ännu, men jag är lite orolig över maxvikten som är 5000 kg, 23 kg (gaah, min syster som kladdade när jag var iväg). Väskan väger 5 så det är "bara" 18 kg jag får ta med. Hur ska man lyckas med det när man behöver packa ner tunga jackor, skor, osv?

Sen är det så fin färg också, rosa! De flesta resväskor är väl svarta så förhoppningsvis sticker min ut och jag ser den direkt när jag ska hämta den på rullbandet eller var man nu hämtar den. Hämtar man bagaget på rullband? Jag var så liten sist jag flög så jag kommer inte ihåg något alls av hur allt går till. Så det ska bli spännande att flyga, fast innan USA så ska jag flyga till Stockholm, så det blir "första" gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0