Everything's ok

4 veckor kvar idag Gud vad jag längtar!

Det här kan låta virrigt, men jag fick ju massa information förra veckan och då också info om familjen. Så såg jag att de hade kryssat för att de ville ha en EduCare au pair och jag åker som "standard" au pair, så blev väldigt förvirrad och trodde att det hade blivit något fel. Att de egentligen letade efter en EduCare au pair och vår match skulle brytas.

Men till slut kom det fram att min familj nu hade ändrat till standard au pair. Vad nervös jag blev där ett tag, tänk om det verkligen hade blivit fel och jag inte skulle få åka till denna familjen? Började tänka massa på vad det skulle innebära nu när jag har planerat så mycket inför att komma just dit. Men är så glad att det löste sig! Min värdfamilj skrev att jag inte skulle bry mig om det där mer och att de valde just mig eftersom de trodde att vi skulle passa bra ihop och att de såg fram emot att jag ska komma. Jag vill inte åka någon annanstans nu, jag vill till min blivande värdfamilj i Pennsylvania!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0