Söndagshändelser

Har haft så himla kul idag!

Åkte på shopping med Fernanda från Brasilien. Vi var på ett köpcentrum och jag köpte egentligen bara lite nödvändigheter. På en affär träffade vi Ushers vän!! När Fernanda sa att hon varit på Ushers konsert nyligen så berättade han i alla fall att hans kompis bodde i Ushers område, så han kände honom.

Efter shoppingen åkte vi till TGI Fridays med Elin (från Sverige) och åt middag. En av servitörerna kände igen mig och Elin från förra gången så han bjöd på extra dricka ^^ När vi skulle betala skulle Fernanda göra det med sitt kort, men så kom servitrisen tillbaka och sa att det var ungefär 2 dollar kvar på det. Fernanda kollar på henne och säger, "Ehm, I did some shopping today" :) haha!

Sen skulle vi egentligen gått på bio, men vi var för trötta så vi åkte hem till Fernanda och kollade på film där istället.

Och idag ringde de från modellfirman. De berättade lite mer, de tar typ bilder som finns i olika mall. Jag ska få komma på intervju, men först så måste vi hitta en guardian till mig, eftersom mina föräldrar är hemma i Sverige. Så kanske mina hostföräldrar då, men jag vet i tusan vad de säger haha. Får se, men detta känns coolt :D


På T.G.I. Friday's


Elin och Fernanda


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

häftigt med modellfirman! säg inget till din lcc bara, eftersom du inte får jobba utanför au pairandet ;)



sv: haha jo den i warrington ;)

2010-12-20 @ 08:38:54
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Nödvändigheter... hm... typ kläder o skor o väskor då eller..? ;)

2010-12-21 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0