Modell?

GUESS WHAT?! :D

Framme på bion, inne i lobbyn, kom en tjej fram till mig och sa "Hi, you are really beautiful," och presenterade sig någonting med att de letar modeller, och så frågade hon om att få mina kontaktuppgifter. Ni vet såna som sitter i typ köpcentrum och letar modeller, face models tror jag, eller vem vet detta kanske var något inom filmbranschen? Så hon tog fram kort och penna och skrev ner mitt namn och telefonnummer och sa att de skulle höra av sig. "You have great potential" sa hon flera gånger och när jag sa att jag var från Sverige sa hon också något smickrande ^^.

Could only happen in America, right? :D


Kommentarer
Postat av: eliisa

hi!hälsningar från tjocka släkten

Sirpa, Pekka, Kirsi, Matti,Anton, Jouni o från mej

2010-12-18 @ 19:51:15
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/
Postat av: Sara Ojala

Hej Nikko!

Shit va roligt för dig! Jag tänker på dig och hoppas att det går jätte bra, kommer följa dig på bloggen så uppdatera ofta!! Ska även hälsa från mamma, Ellen och Oscar:) Glöm inte att vara rädd om dig. Puss:)

2010-12-19 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0