Time for lunch

Gick inte blogga igår :(

I alla fall så åt jag frukost på IHOP (International House of Pancakes) med några au pair tjejer som jag inte hade träffat än. Trodde bara de hade pannkakor där, om man tänker på namnet, men det var typ en sida i menyn som var pannkakor. Åt några slags choklad-pannkakor, gott!

Idag ska jag snart träffa en svensk tjej och äta lunch på TGI Friday's och på kvällen blir det troligen bio, The Tourist, med tjejerna från igår :)




Ser ni svenska flaggan i bakgrunden? Fint va? På den tavlan går det också bra att sätta upp kort, så jag väntar på att ni ska skicka några :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för arbetstider? jobbar du varje dag? och får du lön för att du jobbar där, eller är lönen boplats och mat och så? får du gå och ta mat ur deras kyl osv. :)

2010-12-18 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0