New bag

När barnen var i skolan idag hängde jag med en tysk och en dansk au pair, jättehärliga! Hittade såklart inte vägen till danskan först, (I get crazy på these roads, ser ju likadant ut överallt! När året är slut ska jag köra riktigt riktigt bra!!) men sen kom jag fram och då åkte vi till ett outdoor mall ungefär. Köpte denna väskan som enligt mig är perfekt :D


Köpt på DSW

Till Carro, som frågade hur dyrt shoppingen är här:
SVAR:
Det är billigt!! Eller jag har inte handlat så mycket än och har inte riktigt kommit in i dollartänkandet, men alla säger det så jag antar det. Väskan kostade USD 63,55 = 430 kr. Sjortan och tröjan kostade ungefär 350 kr tillsammans. Sen vet jag inte vilka som är de billiga och dyra märkena ännu. :)



Var också sååå himla godissugen då jag inte ätit godis på länge och de har inget gott här i huset. Så på en mycket bra mataffär (ordet mataffär fick en helt ny innebörd då de hade ALL mat) köpte jag Lindt choklad och sen nåt amerikanskt(?) godis. Kan konstatera att godis är godare när man inte har ätit det på ett tag!


Köpt på Wegmans


Kommentarer
Postat av: carro

Tack så mycket för svaret och ja det är billigt! :)

2010-12-16 @ 16:52:19
Postat av: eliisa

Hallo tjejen,! Kanske en tanke att skaffa gps innan du kör vilse på ett område där man absolut inte hör hemma. Kramisar

2010-12-18 @ 11:32:42
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/
Postat av: Mican

fin väska :D<3

2010-12-18 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0