Lokalsinne på topp

Känns lite sådär idag faktiskt. Körningen har inte gått bra alls, eller jag tyckte det först men sen gick det jättedåligt. Jag hittar ju inte!! Trodde mitt lokalsinne var bra, men tydligen inte.

Sen vet jag inte vad värdföräldrarna tycker om mig. Hör att de pratar om mig där nere ibland och fastän jag tjuvlyssnar så hör jag aldrig riktigt vad de säger.

Jaja.. allt är väl lite svårt i början. Har bara varit i USA i en vecka och hos värdfamiljen i 4 dagar.

Fick en chock när jag skulle gå in med tvätt i 10-åringens rum häromdagen. Först hördes ett konstigt ljud och sen fick jag syn på dessa:



Örk!! Några sorts grodor i vatten, trodde ju jag var ensam i huset då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0