Thanks

Eftersom jag inte varit ute på hela dagen så följde jag med mamman och barnen till ett ställe där de sjöng julsånger. Det var inte så många där, men haha, så typiskt amerikanskt var det. Trots den lilla gruppen så sjöng alla med och var jätte-entusiastiska. Sen kom tomten på en brandbil och de började hojta ännu mer. Jag stod och skrattade rakt ut, men det hördes ju inte då bland alla andra .

Det är detta som verkligen gör att jag får uppleva det amerikanska på riktigt och inte som en turist. Jag är med i vardagen hos en vanlig, troende, amerikansk familj. Och jag är så glad att jag är här! Trots att jag bara har varit här i knappt två veckor så känner jag att detta kan vara det bästa som jag har gjort. Och jag växer som person varje dag. Igår var jag på banken och ordnade ett amerikanskt bankkonto, se, jag klarar mig själv!

Tack alla som skriver och stöttar, man kan aldrig få för många kommentarer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0