In my new room

Sitter i mitt nya rum. Det är jättemycket jag hade kunnat skriva men kan inte ta allt idag. Imorgon ska jag nämligen upp tidigt och övningsköra med värdpappan. Familjen är jättebra verkligen. Det känns som de gillar mig och de är väldigt trevliga och lättsamma. 

Igår när jag kom på kvällen fick jag lite presenter, de visade huset och sådär. Och värdmamman pratade i flera miljoner år. Hon bara satt och pratade, pratade, pratade non-stop. Sen gick vi upp och så ställde hon sig utanför mitt rum och pratade, pratade, pratade, haha helt otroligt.

Men ärligt talat så kändes det verkligen konstigt att gå in på sitt rum och vara där helt själv nu efter orientation där man alltid hade nån att prata med. Hade ingen laddad dator heller så det var inte kul och på gränsen till "vad gör jag här?". Men nu känns det jättebra och jag har den "exciting" känslan igen :D

En konstig sak är att de går med skorna på inomhus här. Förutom barnen. Idag har mamman givetvis pratat en hel del också. Så pratade hon om städning och kollade på golvet och sa, "jag fattar inte hur det kan bli så smutsigt på golvet". Jag kollade på golvet och tänkte, hmm kanske om man tar av sig skorna när man kommit in?

Iallafall, detta är mitt rum:


Har inte packat upp ännu, men jag gillar rummet mer och mer! Har ett eget badrum direkt från mitt rum plus en wall closet.


Från ett av de stora fönstren i rummet.

Passar det att skypa imorgon??


Kommentarer
Postat av: Mican

hej :) vi kanske kan skypa men jag vet ju inte när du kan vara inloggad för klockan är inte lika mkt här som där du är.

2010-12-11 @ 13:58:50
Postat av: jocke

Hej Nicopico! Säg till dom att ta av sig skorna inomhus, annars får du ju städa varje dag.

2010-12-11 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0