Empire state of mind

In New York, concrete jungle were dreams are made, oh
There's nothing you can't do, now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you, let's hear it for New York
New York, New York


Här kommer då en sammanfattning av New York-besöket- i bilder! Kan inte beskrivas i text utan måste upplevas själv.


Desto fler taxibilar- desto närmare centrum är du. På andra sidan syns en trevåningars M&M affär.


Den stora julgranen och skridskoåkningsbanan.


På Top of the Rock med Empire State Building i bakgrunden, den utsikten va? :D


Köpte självklart en I love NY t-shirt.


Häst mitt på Times Square :O Först tänkte jag att shit, jag kan inte ta kort för då skrämmer jag den, men sen kom jag på att om den kan gå i NYC så har den nog inget emot en kamera, haha.


Frihetsgudinnan lååångt borta och alltför suddigt.


Måste självklart hit en gång till!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att vi sticker dit nangang i januari , how about that ?! :)

2010-12-21 @ 22:12:05
URL: http://blogg.veckorevyn.com/elinhvit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0